Στόχος – Πρόληψη: Δες τον Προστάτη σαν φίλο, όχι σαν απειλή

Πριν 19 χρόνια, ο «Στόχος – Πρόληψη» επικοινώνησε στην Ελλάδα την Εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους». Νέα, υγιή κορίτσια φορέσαν το μπλουζάκι με σήμα τον Στόχο και διέδωσαν το αισιόδοξο μήνυμα της πρόληψης. Το μπλουζάκι έγινε μόδα, και το σήμα του «Στόχος» ενέπνευσε εμπιστοσύνη μέσα από τα δεκάδες περίπτερα ενημέρωσης και τις δωρεάν προληπτικές εξετάσεις που συνεχίζει να προσφέρει μέχρι σήμερα.

Με στόχο την ορθή και έγκαιρη ενημέρωση όλων των ανδρών και γυναικών, ο «Στόχος – Πρόληψη» αναλαμβάνει το πολύτιμο έργο της ενημέρωσης και πρόληψης για τις αλλοιώσεις του προστάτη, προβάλλοντας τη νέα καμπάνια «Δες τον Προστάτη σαν φίλο, όχι σαν απειλή», που υλοποίησε με τη βοήθεια δύοο εξαίρετων φωτογράφων του Τάκη Διαμαντόπουλου και της Ολυμπίας Κρασαγάκη, με πρωταγωνιστές σημαντικούς άνδρες της ελληνικής κοινωνίας, όπως οι: Θ. Αθερίδης, Α. Γεωργούλης, Β. Χαραλαμπόπουλος, Κ. Κόκλας, Α. Λαγός, Α. Παππάς.

Η συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας, έγινε παρουσία του Αντιδημάρχου Υγείας και Παιδείας Αθηναίων, κ. Μανόλη Καλαμπόκα, του προέδρου της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρείας, κ. Ιωάννη Γκιάλα, και της προέδρου του «Στόχος – Πρόληψη» κας Μαριλένας Στρατοπούλου Κιτσοπάνου. Με αίσθημα ευθύνης για τα τελευταία γεγονότα που αφορούν τον κορονοϊό, το διοικητικό συμβούλιο της «Στόχος – Πρόληψη» επέλεξε να πραγματοποιήσει την συνέντευξη Τύπου μέσω live streaming στο facebook, χωρίς την παρουσία κόσμου. Την εκδήλωση παρουσίασε το μοντέλο με διεθνή καριέρα και εκπρόσωπος του «Στόχος – Πρόληψη», Ιωάννα Παπαδημητρίου.

Γιατί αναφέρεται τόσο συχνά η λέξη καρκίνος; Υπάρχει λόγος να μιλάμε για καρκίνο του προστάτη; Μπορεί ο καρκίνος του προστάτη να είναι ο συχνότερος καρκίνος στον άνδρα, ωστόσο περισσότεροι από το 95% των ασθενών αρχικού σταδίου θεραπεύονται. Αποτελεί, δε, ζωτικής σημασίας οι άνδρες άνω των 50 ετών να κάνουν προληπτικές εξετάσεις για τον προστάτη τους.

Βασικός ομιλητής της συνέντευξης Τύπου ήταν ο πρόεδρος της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρείας, κ. Ιωάννης Γκιάλας, ο οποίος μεταξύ άλλων επισήμανε: «Πρέπει να τονίσουμε τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Μετά τα 50 έτη, όλοι οι άνδρες πρέπει να προβαίνουν σε προληπτικό έλεγχο, τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο. Αν υπάρχει ιστορικό στην οικογένεια, ο έλεγχος πρέπει να ξεκινάει από τα 45. Η άθληση και η μεσογειακή διατροφή προστατεύουν από τον καρκίνο του προστάτη».

Από την πλευρά της, η πρόεδρος του «Στόχος – Πρόληψη» κα Μαριλένα Στρατοπούλου δήλωσε: «Ξεκινήσαμε μια καμπάνια που σκοπό έχει να προβάλει το μήνυμα ότι ακούγοντας τη λέξη προστάτης δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρόκειται για μια σοβαρή ασθένεια. Ο προστάτης μέχρι μια ηλικία είναι ο καλός φίλος του άντρα – τόσο καλός, που στην καμπάνια τον παρομοιάζουμε με τον καλύτερο του φίλο. Οι άνδρες σήμερα χειρίζονται τον προστάτη σαν ένα μυστικό τους. Ενώ είναι κάτι απλό, χρειάζεται να ρωτήσουν, να μάθουν για να ζουν καλά».

Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου, βραβεύτηκε για το ανεκτίμητο εθελοντικό έργο που έχει προσφερθεί προς τον «Στόχος – Πρόληψη» ο Γενικός Χειρουργός κ. Αθανάσιος Νησιώτης.

Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρείας, έχοντας ως χορηγό τη Menarini Hellas και ως υποστηρικτή τη DEMO ABEE.

Website: www.stohoshellas.gr
Facebook Page: www.facebook.com/StoxosHellas
Instagram Page: http://instagram.com/stoxoshellas
Twitter Account: https://twitter.com/StoxosHellas
YouTube Channel: https://www.youtube.com/user/FTBCStoxos