Body Ready
Εύκολος οδηγός ομορφιάς για ένα καλύτερο σώμα

Όσο το κεφάλαιο “Φροντίδα σώματος” ξεκινάει να γράφεται και φέτος, τόσο οι απλές και εύκολες συμβουλές για μια καλύτερη σιλουέτα έρχονται στο προσκήνιο για να μας οδηγήσουν σε ένα καλοκαίρι γεμάτο αυτοπεποίθηση. 

γράφει η Άρτεμις Καράγιαννη

Ο καιρός “ανοίγει”, και μαζί του ανοίγει και ο φάκελος “Σώμα”, που τόσο ζωτικός αποδεικνύεται κάθε χρόνο για τις καλοκαιρινές μας εμφανίσεις. Ενώ ουσιαστικά πρόκειται για ένα κομμάτι περιποίησης που δεν θα έπρεπε να σταματήσει να μας απασχολεί όλο τον χρόνο, στην πραγματικότητα ξεκινάμε να το ξαναθυμόμαστε όταν προκύψουν οι πρώτες συζητήσεις για τις καλοκαιρινές διακοπές ή όταν το πρώτο ανοιξιάτικο παντελόνι της σεζόν δεν δείχνει τόσο ωραίο πάνω μας. Εκεί αρχίζουν να μπαίνουν και πάλι στα μυαλό οι επίμαχες λέξεις δίαιτα, κυτταρίτιδα, χαλάρωση, μαγιό, σορτσάκι, ραγάδες… Σε εκείνο το σημείο, λοιπόν, αρχίζουν και οι ουσιαστικές προσπάθειες ή, για τους πιο συνεπείς, εντείνονται οι ήδη συντονισμένες κινήσεις που θα μας οδηγήσουν στην εικόνα ενός καλύτερου σώματος και μιας καλύτερης ψυχολογίας.

Τι είναι τέλειο;
Κανένα πλάνο δεν θα επιτύχει, αν στο μυαλό μας έχουμε κάτι άπιαστο. Οι ρεαλιστικοί στόχοι είναι πολύ σημαντικοί για την πορεία του σχεδίου μας και θα μας κρατήσουν εντός τροχιάς χωρίς απογοητεύσεις και πισωγυρίσματα. Ξεκινώντας, λοιπόν, να προσέχουμε λίγο περισσότερο τον εαυτό μας και το σώμα μας, θα πρέπει να έχουμε στον νου μας κάτι εφικτό και όχι άπιαστο. Μην ξεχνάμε ότι το τέλειο δεν υπάρχει, και θα πρέπει να λειτουργούμε με γνώμονα “το καλύτερο” – και, κυρίως, “το καλύτερο για εμάς”. Αυτό είναι το τέλειο.

Τρόπος ζωής, τρόπος αλλαγής
Ξεκινάμε να αλλάζουμε τον τρόπο ζωής μας. Διατροφή, καλή ενυδάτωση, καλές συνήθειες, άσκηση. Όλα αυτά αποτελούν τον πυρήνα της προσπάθειάς μας. Καμία κρέμα δεν δρα, εάν τα παγωτά είναι καθημερινά στο τραπέζι μας, και κανένα scrub δεν κάνει θαύματα σε ένα σώμα που μεταβολίζει κάθε βράδυ αρκετά ποτήρια αλκοόλ. Βελτιώνουμε τον τρόπο ζωής μας, για να δούμε τα αποτελέσματα και στον καθρέφτη μας.

Το σωστό μπάνιο
Μια τόσο συχνή συνήθεια όπως είναι το μπάνιο, μόνο εποικοδομητική θα πρέπει να είναι για την ομορφιά μας. Εκμεταλλευόμενοι, λοιπόν, τη συχνότητα του μπάνιου μας, μπορούμε να προσφέρουμε στο σώμα μας πολύ σημαντικά οφέλη. Αρχικά, θα πρέπει να σταματήσουμε “κακές συνήθειες”, όπως είναι το πολύ ζεστό νερό, το έντονο μασάζ και τα αδιάφορα προϊόντα.
Η πιο χλιαρή θερμοκρασία ευνοεί την εικόνα του σώματος μας, κυρίως γιατί δεν εντείνει την ξηρότητα, ενώ οι απαλές κινήσεις μασάζ με προϊόντα που στόχο έχουν να συσφίξουν και να τονώσουν την επιδερμίδα μας αποτελούν κινήσεις-κλειδιά στον αγώνα μας για μια πιο όμορφη εικόνα σώματος.

Scrub it away
H απολέπιση έχει αποδειχθεί τα τελευταία χρόνια σωτήριο βήμα για τη βελτίωση της όψης της επιδερμίδας. Το καλά απολεπισμένο δέρμα δείχνει πιο όμορφο, πιο σφριγηλό και πιο τονωμένο από ένα δέρμα που δεν έχει αποβάλει τα νεκρά κύτταρα, ενώ η ενυδάτωση που ακολουθεί (ή που πρέπει να ακολουθεί) γίνεται πιο σωστά, όταν η επιδερμίδα είναι απαλλαγμένη από στρώσεις περιττών κυττάρων και ρύπων. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να ακολουθούμε διαδικασίες απολέπισης 2-3 φορές την εβδομάδα και πάντα με σωστά και στοχευμένα προϊόντα.

Ενυδάτωση. Μην την ξεχνάς!
Αφού έχουμε μάθει πλέον να εφαρμόζουμε καθημερινά την κρέμα προσώπου μας, τι πάει λάθος με το σώμα; Η ενυδάτωση σώματος είναι εξίσου σημαντική με την ενυδάτωση προσώπου, ειδικά όσο πλησιάζει η εποχή που η επιδερμίδα μας εκτίθεται περισσότερο στις περιβαλλοντικές συνθήκες, υποφέρει από αποτριχώσεις και συσσωρεύει ρύπους από την καθημερινή έκθεσή της.
Το ενυδατωμένο σώμα είναι πιο υγιές και δείχνει πιο όμορφο, ενώ μια επιδερμίδα που δεν είναι αφυδατωμένη δεν “σπάει” όπως εκείνη που υποφέρει από ξηρότητα, με αποτέλεσμα οποιοδήποτε τοπικό πρόβλημα να δείχνει πιο ήπιο. Τα επίπεδα υγρασίας της επιδερμίδας του σώματος πρέπει να αναπληρώνονται καθημερινά, για να μπορούμε να απολαμβάνουμε ένα δέρμα υγιές στην όψη και στην αφή.

Συσφικτικές συνθέσεις
Η μόδα με τα άπειρα προϊόντα κατά της κυτταρίτιδας που υπόσχονταν ένα νέο σώμα σε μια μόνο νύχτα ήταν trend πριν δύο δεκαετίες και, ευτυχώς, έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Τη θέση της έχουν πάρει κάποιες λίγες και καλές συνθέσεις προϊόντων που παραμένουν στο Boudoir μας, για να μας βοηθήσουν να δώσουμε το κάτι παραπάνω στην προσπάθειά μας για ένα πιο όμορφο σώμα. Συσφικτικές συνθέσεις που βελτιώνουν το περίγραμμα του σώματος και φόρμουλες με βάση ισχυρά συστατικά, όπως η καφεΐνη, για να δράσουν ενάντια στην ενοχλητική όψη φλοιού πορτοκαλιού δεν υπόσχονται πια θαύματα σε 7 ημέρες, αλλά μας βοηθούν να δώσουμε στην επιδερμίδα μας ένα boost ομορφιάς και μια βελτιωτική πινελιά στην εμφάνισή μας, χαρίζοντας καλύτερη όψη και πιο απαλή αίσθηση στα επίμαχα σημεία. Η καθημερινή τους χρήση λειτουργεί πολύ θετικά στην όψη του σώματός μας και, ιδανικά, θα έπρεπε να γίνεται όλο τον χρόνο, και όχι μόνο μερικές εβδομάδες πριν το πρώτο μας μπάνιο στη θάλασσα.

Επιλέγουμε μασάζ
Η όμορφη εικόνα σώματος είναι και στο χέρι μας! Οι κινήσεις μασάζ αποδεικνύονται θαυματουργές και σε αυτή την προσπάθεια, καθώς, όπως φαίνεται, είναι καθοριστικές και στην απορρόφηση των προϊόντων ομορφιάς που θα επιλέξουμε, αλλά και στην ενίσχυση της μικροκυκλοφορίας. Είναι σημαντικό, λοιπόν, να χρησιμοποιούμε τα χέρια μας και να αγγίζουμε το σώμα μας χωρίς να το τραυματίζουμε, ακολουθώντας κυκλικές ανοδικές κινήσεις. Η θεωρία ότι ο πόνος ισοδυναμεί με διάλυση του λίπους ή καταπολέμηση της κυτταρίτιδας είναι απολύτως λανθασμένη και αποδεικνύεται επώδυνη, όχι μόνο λόγω της αίσθησης στο σώμα μας, αλλά και λόγω της συνειδητοποίησης ότι δεν μας οδηγεί πουθενά.

Περπάτημα, ξέρεις τίποτα καλύτερο;
Εμείς όχι. Χρόνια ερευνών επιστρέφουν στο ίδιο συμπέρασμα. Η καλύτερη άσκηση για σύσφιξη είναι το περπάτημα. Γρήγορο, ρυθμικό και όσο πιο συχνό γίνεται, είναι αρκετό για να μας δώσει τα καλύτερα οφέλη σε αδυνάτισμα, σύσφιξη, καταπολέμηση κυτταρίτιδας και σμίλευση. Φυσικά, χρειάζεται πάντα συνδυασμός διατροφής, ενώ για τους πιο γενναίους και αθλητικούς, το τρέξιμο είναι μια εναλλακτική που έχει επίσης εκπληκτικά αποτελέσματα στο σώμα. Παρόλα αυτά, το γρήγορο περπάτημα αποδεικνύεται και πιο εύκολο στην εφαρμογή, καλύτερο για την καρδιά (καθώς το τρέξιμο απαιτεί συγκεκριμένες συνθήκες που δεν είναι πάντα εφικτές) και πιο πιθανό να παραμείνει στο καθημερινό μας πρόγραμμα.
Ξεκινώντας, λοιπόν, το περπάτημα και συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω, θα φτάσουμε πιο κοντά στον στόχο μας, που θα μας κάνει να φαινόμαστε (αλλά κυρίως να αισθανόμαστε) καλύτερα με το σώμα μας και με τον εαυτό μας γενικότερα.