Για έκτη συνεχή χρονιά, η AbbVie και το AbbVie Foundation υλοποίησαν το παγκόσμιο πρόγραμμα εθελοντισμού “Week of Possibilities”, στο οποίο συμμετέχει κάθε χρόνο και η AbbVie Ελλάδας. Για μια εβδομάδα, οι εργαζόμενοι της AbbVie συνεργάζονται με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και κοινωνικούς εταίρους, για να ενισχύσουν το έργο τους μέσω προγραμμάτων προσφοράς σε συνανθρώπους μας που βιώνουν κοινωνικό αποκλεισμό και δεν απολαμβάνουν ίση πρόσβαση στην εκπαίδευση, τη στέγαση, τη σίτιση κ.ά.
Φέτος, περισσότεροι από 9.000 εργαζόμενοι συμμετείχαν σε εκατοντάδες εθελοντικές δράσεις, σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην Ελλάδα ειδικότερα, πάνω από 60 εργαζόμενοι (περίπου το 50%) της AbbVie, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συμμετείχαν εθελοντικά σε 3 διαφορετικές δράσεις, αφιερώνοντας περίπου 600 ώρες για να ενισχύσουν το έργο δύο Μη κερδοσκοπικών Οργανισμών, της Ομάδας “Steps” και του ΚΜΟΠ (Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας), για τη βελτίωση της ζωής συνανθρώπων μας που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικά ομάδες και απειλούνται από κοινωνικό αποκλεισμό και περιθωριοποίηση.
Η ελληνική ομάδα #AbbVieGivesBack συμμετείχε, συνεργαζόμενη με τον Οργανισμό ethelon, σε 3 εθελοντικές δράσεις στην Αθήνα, υποστηρίζοντας την Ομάδα “Steps”. Συγκεκριμένα:
- Τη Δευτέρα και την Τρίτη 10 και 11 Ιουνίου, πραγματοποίησε ένα Workshop Design Thinking, κατά το οποίο οι εθελοντές της AbbVie προσπάθησαν να βοηθήσουν την Ομάδα “Steps” να αναγνωρίσει και να αντιμετωπίσει μερικές από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.
- Την Τετάρτη 12 Ιουνίου, οι εθελοντές της AbbVie συμμετείχαν στο Κοινωνικό Μαγείρεμα της Ομάδας “Steps”, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της δράσης OneStopforAll, στον χώρο του Δήμου Αθηναίων «συνΑθηνά», προσφέροντας 300 μερίδες φαγητού σε συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε κατάσταση δρόμου.
- Την Παρασκευή 14 Ιουνίου, οι εργαζόμενοι της AbbVie στη Θεσσαλονίκη υποστήριξαν μέσω ενός “Design Thinking” Workshop τον Οργανισμό ΚΜΟΠ. Στόχος του workshop ήταν να βοηθήσουν τον Οργανισμό να αντιμετωπίσει κάποιες από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει στην προσπάθειά του να στηρίξει συνανθρώπους μας που απειλούνται από κοινωνικό αποκλεισμό και περιθωριοποίηση. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο πρόβλημα του ενδοσχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού, ένα πεδίο στο οποίο ο Οργανισμός αναπτύσσει ιδιαίτερη δράση μέσω του προγράμματος “Livewithoutbullying”.
«Το Week of Possibilities είναι ένα έργο καρδιάς, το οποίο αντανακλά πλήρως την κουλτούρα και τις αρχές της AbbVie. Η προσφορά σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες προκειμένου να αντιμετωπίσουν ουσιαστικά προβλήματα της καθημερινότητάς τους είναι πάντα στις προτεραιότητές μας. Κάθε χρόνο, όλοι στην AbbVie αναμένουμε με ανυπομονησία αυτή την εβδομάδα, προκειμένου να σταθούμε και μέσα απ’ αυτό το πλαίσιο δίπλα στους συνανθρώπους μας που χρειάζονται στήριξη και να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας εκεί που υπάρχει ανάγκη. Όσο νιώθουμε ότι είμαστε πραγματικά χρήσιμοι και όσο νιώθουμε την αγάπη των ανθρώπων που συναντάμε, θα συνεχίσουμε να ξεπερνάμε τις δυνατότητές μας και να προσφέρουμε το καλύτερο που μπορούμε! Είμαστε περήφανοι για τους ανθρώπους μας, τη γενναιοδωρία τους και την αφοσίωσή τους στη βελτίωση της ζωής των συνανθρώπων μας», τόνισε η κα Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie, ευχαριστώντας τους εθελοντές της AbbVie για τη δέσμευσή τους στην εβδομάδα εθελοντισμού.