Χρήστος Παρδάλης | Συνεντεύξεις - planbemag.gr
Plan Be Mag
Χρήστος Παρδάλης
Συνεντεύξεις

Χρήστος Παρδάλης: «Όλα τα πράγματα στη ζωή συνδέονται με την υποκριτική»

Ο Χρήστος Παρδάλης μάς προσκαλεί στο "The Big Game", για να αναζητήσουμε μαζί τα όρια της ηθικής και να ανακαλύψουμε την επιρροή που ασκεί το χρήμα στις ζωές μας. Ένας πολυπράγμων νέος ηθοποιός, με σπουδές στη δημοσιογραφία, αθλητής, skipper και δημιουργός του @paokdirect που αξίζει να γνωρίσουμε.

Ο Χρήστος Παρδάλης μάς προσκαλεί στο “The Big Game”, για να αναζητήσουμε μαζί τα όρια της ηθικής και να ανακαλύψουμε την επιρροή που ασκεί το χρήμα στις ζωές μας. Ένας πολυπράγμων νέος ηθοποιός, με σπουδές στη δημοσιογραφία, αθλητής, skipper και δημιουργός του @paokdirect που αξίζει να γνωρίσουμε.

Ηθοποιός, δημοσιογράφος, skipper, μοντέλο, αθλητής. Υπερδραστήριος ή «μάθε τέχνη κι άστηνε»…;

Υπερδραστήριος, θα έλεγα. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, γέμιζα το πρόγραμμά μου με πράγματα που μου άρεσαν. Πολλές φορές, εύχομαι η μέρα να είχε περισσότερες ώρες για να ξεκουραζόμουν και λίγο, αλλά μάλλον θα έκανα και άλλα.

Ας τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά. Το τμήμα ΜΜΕ του Αριστοτελείου σε οδήγησε στον ΠΑΟΚ ή ο ΠΑΟΚ στην αθλητική δημοσιογραφία;

Η αγάπη μου για τον ΠΑΟΚ και η ιδεολογία της ομάδας αποτελεί οδηγό σε πολλά πράγματα στη ζωή μου. Αλλά στο συγκεκριμένο, όχι, δεν θα έλεγα πως έπαιξε κάποιο ρόλο. Αν και η μοναδική «δημοσιογραφική» δουλειά που έχω κάνει είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον ΠΑΟΚ.

Η Δημοσιογραφία προέκυψε, επειδή πάντα φανταζόμουν τον εαυτό μου στη μεγάλη και στη μικρή οθόνη είτε ως ηθοποιό, είτε ως παρουσιαστή. Το να πάω σε ένα πανεπιστήμιο εθεωρείτο πιο φρόνιμο για την κοινωνία – κάτι που με επηρέασε ως ένα βαθμό στο να σπουδάσω Δημοσιογραφία, από το να πάω σε μία Δραματική Σχολή.

Και skipper; Πώς προέκυψε αυτό;

Αρκετά τυχαία, αλλά χαίρομαι πολύ που προέκυψε. Όταν βρισκόμουν στο δεύτερο έτος της Δημοσιογραφίας, σκέφτηκα πως πρέπει να κάνω μια δουλειά το καλοκαίρι, για να ζω λίγο πιο άνετα τον χειμώνα. Αποφάσισα να πάω να δουλέψω ως ναυαγοσώστης παραλίας, το οποίο απαιτεί και δίπλωμα ταχυπλόου.

Λίγες μέρες πριν φύγω σεζόν σε μια δημόσια παραλία, μου προκύπτει πρόταση μέσω γνωστού για να δουλέψω ως skipper σε ένα motor yacht. Τα χρήματα και οι προοπτικές εξέλιξης ήταν πολύ καλύτερες, όποτε δεν δυσκολεύτηκα να την αποδεχτώ.

Όλα τα παραπάνω συνδέονται, άμεσα ή έμμεσα, με τον αθλητισμό με τον οποίο ασχολείσαι από παιδί. Ποδόσφαιρο, μονόζυγο, ping pong κ.α.. Με την υποκριτική ποια η σύνδεση;

Δεν θα έλεγα πως συνδέονται. Αλλά ο αθλητισμός σίγουρα σε βοηθάει να αποκτήσεις τη σωστή νοοτροπία σε αρκετά πράγματα στη ζωή σου. Όπως το να μην τα παρατάς.

Όσον αφορά την υποκριτική, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου και έπαιζα με τα παιχνίδια μου, δημιουργούσα σενάρια στο μυαλό μου και άλλαζα φωνές. Από εκεί και πέρα, θεωρώ πως όλα τα πράγματα στη ζωή συνδέονται με την υποκριτική, πόσο μάλλον τα αθλήματα. Στο ποδόσφαιρο, για παράδειγμα, μπορεί μέσα στον αγωνιστικό χώρο να είσαι το «χειρότερο» παιδί και έξω από αυτόν το καλύτερο. Μπαίνεις σε ένα ρόλο.

Χρήστος Παρδάλης

Έχεις κάνει κάποιες guest εμφανίσεις σε πολύ επιτυχημένες σειρές, όπως οι Παγιδευμένοι, το Μαύρο Ρόδο, το Κόκκινο Ποτάμι… Σου αρέσει η τηλεόραση, είναι ένας χώρος με τον οποίο θα ήθελες να ασχοληθείς περισσότερο;

Μου αρέσει πολύ και η τηλεόραση και ο κινηματογράφος, και ένας από τους βασικούς μου στόχους για το μέλλον είναι να έχω σημαντικούς ρόλους σε κάποια ελκυστικά project.

Έχω λίγο το φόβο του να μην κάνω πολλές guest εμφανίσεις και «καώ», οπότε προσπαθώ να είμαι επιλεκτικός και να περιμένω την ευκαιρία μου.

Ταλέντο, καλή εμφάνιση, τύχη, καλή δικτύωση. Ποιο παίζει μεγαλύτερο ρόλο στις μέρες μας για ένα νέο ηθοποιό που θέλει να μπει πιο δυναμικά σε αυτό τον χώρο;

Το ταλέντο σίγουρα είναι ένα πολύ σημαντικό εφόδιο. Έπειτα απαιτείται πολύ σκληρή δουλειά και να βρεθείς στο σωστό σημείο την σωστή στιγμή για να αρπάξεις την ευκαιρία. Επειδή μέχρι να γίνει αυτό μπορεί να περάσουν χρόνια, πρέπει να έχεις υπομονή και γερό στομάχι.

Η καλή δικτύωση βοηθάει, αλλά όταν δεν την έχεις, χρειάζονται τα προαναφερθέντα. Η εμφάνιση, ειδικά στο 2024, δεν θεωρώ πως παίζει μεγάλη σημασία. Όταν δεν είσαι γνωστός, πρέπει απλά να ταιριάζεις στο πώς έχει φανταστεί ο κάθε σκηνοθέτης, παραγωγός, casting director έναν χαρακτήρα.

Τα άσχημα που λέγονται, αποδεικνύονται, γράφονται ή και υπονοούνται για τον χώρο του θεάματος σχετικά με τις παρενοχλήσεις και τις κακοποιητικές συμπεριφορές, λειτουργούν αποτρεπτικά, σε κάνουν πιο καχύποπτο και επιφυλακτικό, ή σκέφτεσαι «όποτε προκύψει σε μένα ή σε συνάδελφο, αν προκύψει, θα το χειριστώ αναλόγως»;

Προσωπικά για εμένα όχι. Πιστεύω πως οι συμπεριφορές αυτές γίνονται σε όλους τους χώρους στον ίδιο βαθμό, απλά στον χώρο του θεάματος ακούγονται περισσότερο.

Είμαι ένα άτομο που, αν και είμαι πολύ ευγενικός, κάνω πολύ φανερά τα όρια μου. Αν το κάνεις αυτό, στις περισσότερες περιπτώσεις ένα παρενοχλητικό άτομο θα κάνει πίσω. Σε περίπτωση που δεν κάνει, εκεί μιλάμε για ψυχικά άρρωστο άτομο.

Θεατρικά αυτή τη στιγμή έχεις αναλάβει την παραγωγή και, παράλληλα, πρωταγωνιστείς στην παράσταση “The Big Game” που ανεβαίνει κάθε Τρίτη στο Θέατρο Αλκμήνη. Τι σε έχει ιντριγκάρει σε αυτό το έργο;

Ένα από τα βασικά θέματα του “The Big Game” είναι η αξία του χρήματος. Ζούμε στο πετσί μας την οικονομική κρίση εδώ και πολλά χρόνια.

H αξία του χρήματος και το πού θα έφτανε κανείς για να κερδίσει χρήματα, προκειμένου να επιβιώσει, να μη λείψει τίποτα στα παιδιά του, να έχει μια άνετη ζωή, να μπορέσει να κάνει οικογένεια ή ακόμα και να απολαμβάνει πολυτέλειες, είναι τουλάχιστον άξιο προβληματισμού.

Ο αθλητισµός σίγουρα σε βοηθάει να αποκτήσεις τη σωστή νοοτροπία σε αρκετά πράγµατα στη ζωή σου. Όπως το να µην τα παρατάς.

Πιστεύεις ότι στις μέρες μας είναι ευδιάκριτα ή θολά, προσαρμοσμένα κατά βούληση, τα όρια της ηθικής;

Όπως βλέπω εγώ τα πράγματα, είναι ευδιάκριτα. Συνδέεται, πιστεύω, άμεσα με την παιδεία. Την παιδεία συνήθως την παίρνεις από το σπίτι σου.

Στην Ελλάδα του 2024, οι γονείς αναγκάζονται να δουλεύουν ασταμάτητα για να τα βγάλουν πέρα. Σαν συνέπεια, περνάνε όλο και λιγότερο χρόνο με τα παιδιά τους, κάτι το οποίο θεωρώ πως δεν βοηθάει καθόλου την κατάσταση.

Παλιότερα δεν θεωρούσαμε τη φιλοδοξία κάτι κακό. Αντιθέτως. Η αρνητική χροιά ήρθε μαζί με τις αλλαγές της σύγχρονης ζωής που «επιβάλλει» την ταχύτητα και την ευκολία ως τη «σωστή» οδό για την επιτυχία;

Συμφωνώ απόλυτα, ωστόσο όταν έρχεται η επιτυχία… η φιλοδοξία ξαφνικά είναι θεμιτή για όλους.

Αλήθεια, εσύ πού θα έφτανες για να κερδίσεις ένα εκατομμύριο;

Σίγουρα όχι ως εκεί που φτάνει ο χαρακτήρας του Μπίλλυ, που υποδύομαι στο έργο. Γενικότερα θεωρώ τα χρήματα σημαντικά, αλλά δεν αποτελούν αυτοσκοπό σε οτιδήποτε κάνω.

Τι άλλο θες να αναφέρουμε, κλείνοντας αυτή την κουβέντα, για την παράσταση;

Αρχικά θέλω να σε ευχαριστήσω για αυτήν την όμορφη συζήτηση και να προσκαλέσω τους αναγνώστες στο “The Big Game”, στο Θέατρο Αλκμήνη, κάθε Τρίτη στις 21:15. Τους υπόσχομαι πως θα τους δημιουργηθούν προβληματισμοί για την αξία του χρήματος, για τα όρια της ηθικής και θα γελάσουν πολύ με τα κωμικά στοιχεία του έργου.

Ο Χρήστος Παρδάλης στο Instagram

Πληροφορίες για την παράσταση στo planbemag.gr