Παρασκευή απόγευμα και ετοιμαζόμαστε πυρετωδώς να εκδράμουμε στην εξοχή, εντός Αττικής (και εντός πολιτισμού, προς υπεράσπισή μου). Την ίδια στιγμή, η έφηβη της οικογένειας διαμαρτύρεται:...
“Εφηβεία”. Μία λέξη, κάμποσες σκέψεις και συναισθήματα. Τη βιώνουμε όλοι. Άλλοι πιο εύκολα, άλλοι πιο δύσκολα. Τη βιώνουμε, όμως, και ως γονείς. Και στην περίπτωση...