Καθημερινό «τρέξιμο»
Πώς μπορούμε να αυξήσουμε τα επίπεδα της ενέργειάς μας;

Υπάρχουν μέρες που ξυπνάμε κουρασμένοι και εντελώς ανήμποροι να αντεπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις της καθημερινότητάς μας. Γιατί συμβαίνει αυτό και πώς μπορούμε να ενισχύσουμε τις αντοχές μας;

Ο δίμηνος περιορισμός στο σπίτι αποτέλεσε για πολλούς από εμάς την ιδανική αφορμή να χαλαρώσουμε τους ρυθμούς μας και να πάρουμε μια «ανάσα» ξεκούρασης, ωστόσο, με την επάνοδό μας στη νέα κανονικότητα και την άρση των μέτρων, επανήλθε και το απαιτητικό καθημερινό μας πρόγραμμα. Εργασία και οικογένεια είναι οι συνήθεις «ύποπτοι» της φορτωμένης μας ρουτίνας, καθώς συνεπάγονται μια «αλυσίδα» καθηκόντων, για τα οποία θα πρέπει να βρούμε τον ιδανικό προγραμματισμό, ώστε να τα εκτελέσουμε σωστά και να «τρέξουν» όλα ρολόι.
Επαγγελματικά ραντεβού, προθεσμίες, ωράρια, μελέτη των παιδιών, πρόγραμμα εξωσχολικών δραστηριοτήτων, παιχνίδι, φροντίδα σπιτιού, είναι μόνο μερικές από τις καθημερινές μας προκλήσεις.
Κι αν όλα αυτά μας φαίνονται…βουνό, εάν νιώθουμε αδύναμοι να αντεπεξέλθουμε στις καθημερινές μας υποχρεώσεις, οφείλουμε να δώσουμε μία ώθηση στον οργανισμό μας, ώστε να αντέξει στα δύσκολα! Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να υιοθετήσουμε ένα υγιεινό lifestyle, σύμφωνα με το οποίο θα κοιμόμαστε επαρκώς, θα ασκούμαστε συχνά, και κυρίως θα τρεφόμαστε σωστά και υγιεινά!

Η ενέργεια στο πιάτο μας!
Η διατροφή είναι η μοναδική πηγή ενέργειας για εμάς. Και είναι στο χέρι μας να εντάξουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την υγεία μας, την καλή μας διάθεση και φυσικά την ενίσχυση των αντοχών του οργανισμού μας.
Τέτοια συστατικά είναι, μεταξύ άλλων, βιταμίνες και μέταλλα όπως:
● Η θειαμίνη (βιταμίνη Β1), η οποία συμβάλλει στη μετατροπή των θρεπτικών συστατικών σε ενέργεια. Τη βρίσκουμε στο χοιρινό κρέας και στους ηλιόσπορους.
● Η βιταμίνη C, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στην απορρόφηση και αποθήκευση του σιδήρου, ενώ λειτουργεί και ως αντιοξειδωτικό. Πλούσια σε βιταμίνη C είναι τα εσπεριδοειδή, τα μούρα, οι πατάτες, οι ντομάτες, το μπρόκολο και το σπανάκι.
● Ο σίδηρος, ο οποίος συμβάλλει στον μεταβολισμό των τροφών. Οι κύριες πηγές του είναι το κόκκινο κρέας, κυρίως το βοδινό, το ψάρι (όπως ο τόνος και σολομός), τα στρείδια, το κρέας των πουλερικών.
● Το μαγνήσιο, το οποίο υποστηρίζει τη λειτουργία του μυϊκού και του νευρικού συστήματος και την παραγωγή ενέργειας. Τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το γάλα, το γιαούρτι και οι ξηροί καρποί είναι καλές πηγές μαγνήσιου.
● Ο ψευδάργυρος, ο οποίος έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, συμμετέχει στον μεταβολισμό, ενισχύει την άμυνα του οργανισμού και συμβάλλει στη φυσιολογική ψυχολογική λειτουργία. Τρόφιμα πλούσια σε ψευδάργυρο είναι το κόκκινο κρέας, το κοτόπουλο, τα ψάρια, τα αυγά, τα όσπρια.

Σε περίπτωση που αδυνατούμε να συμπεριλάβουμε στο καθημερινό μας τραπέζι, και μάλιστα στις ημερήσιες συνιστώμενες ποσότητες, όλα τα παραπάνω θρεπτικά συστατικά τα οποία είναι απαραίτητα για να ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις της καθημερινότητάς μας, μπορούμε να αναζητήσουμε ένα διατροφικό σύμμαχο! Το Sustenium Plus είναι ένα εξειδικευμένο συμπλήρωμα διατροφής που προσφέρει τόνωση ακριβώς τη στιγμή που τη χρειαζόμαστε και με διάρκεια δράσης. Περιέχει, εκτός από βιταμίνες και μέταλλα, και έναν εξαιρετικό συνδυασμό αμινοξέων (κρεατινίνη, αργινίνη και β-αλατίνη), σε υψηλή περιεκτικότητα.
Είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση από όλους εμάς που ζούμε έντονα την καθημερινότητά μας και ζητάμε μία…χείρα βοηθείας στα δύσκολα!
Προσφέρεται σε μορφή σκόνης που διαλύεται στο νερό και έχει πραγματική γεύση πορτοκαλιού.
Ένα φακελάκι Sustenium Plus την ημέρα και έχουμε όλη την ενέργεια που μας χρειάζεται, εύκολα και άμεσα!



Abbvie
GSK
BMS